Svar på kommentar


Fick en kommentar på inlägget "Dagens fråga" för någon dag sedan som löd såhär:

"Tänker på dig varje dag, men jag ser dig inte varje dag, så det spelar ingen roll vad du skriver om, jag läser och fnissar många gånger ändå,.
Jag vet dessutom att du inte har haft något intresse för just matlagning så det är kul att se bilder på att du verkligen tillreder maträtter. Äta bö man annas dö man.."

Som svar vill jag bara säga; gulle du! Det värmer i lillhjärte att höra dig säga det! Kan dock inte ta åt mig äran åt allt jag stoppar i mig. Vi har ju turen att bli bortbjudna på middag titt som tätt. Vilket absolut inte är mig emot. Bilderna kan jag dock ta åt mig äran för ;) Denna bild, däremot är inget jag har tagit men jag ville lägga upp den i alla fall för jag gillar den!





Det är från denna fantastiska donna jag fått den fina kommentaren. Hur gudomligt snygg är hon inte?! Du får passa dig Fia så att jag inte äter upp dig nästa gång! Puss på dig, hoppas att vi ses inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback