Dagens fråga

Man skulle nästan kunna tro att detta är någon matdagbok där jag redovisar löpande vad jag äter var och varannan minut. Kul! Detta måste åtgärdas. Saken är bara den att det inte händer så mycket kul i mitt liv. Om ni inte vill läsa mina utlägg om hur fantastiskt bra jag har det och hur mycket jag  älskar livet hela tiden. 


Som lösning på problemet har jag två tänkbara alternativ.
1. Jag slutar äta hela tiden och gör något annat med min tid.
2. Jag kommer på andra saker att blogga om.


Vilket tycker ni? Avgör själv vad i detta inlägg som är sarkastiskt och inte innan ni lägger er röst.
Tack på förhand. Mvh Ida


Kommentarer
Postat av: fia

Tänker på dig varje dag, men jag ser dig inte varje dag, så det spelar ingen roll vad du skriver om, jag läser och fnissar många gånger ändå,.

Jag vet dessutom att du inte har haft något intresse för just matlagning så det är kul att se bilder på att du verkligen tillreder maträtter. Äta bö man annas dö man..

2011-08-18 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback