Regn!

Är det inte dags för regnet att upphöra nu?? Jag är rastlös och skulle vilja ta mig ut på en promenad. Sjukt less på att ligga och ha ont! Tror att en promenad skulle göra kroppen och knoppen gott. Mjukas upp lite. Få syre. Dessutom skulle jag vilja inviga mina nya skor. Mina knallgula barfotaskor från Reebok.

Jag var rent ut sagt rädd att det skulle vara värre i kroppen idag än igår men av någon anledning är det inte fullt lika farligt. Jag var beredd på ett helvete men det blev bara ett semihelvete.. haha! Det kan bero på att Samuel var en ängel igår. Han överraskade med bastu, tända ljus och en 20 sekunders massage. Jag vet inte om det beror på att jag verkligen kan vara omtänksam eller om han bara var less över att han var tvungen att göra maten och allt annat helt själv ;)

Dessutom är vi på rätt ställe för sådana här tillfällen. Vi bor hos svärföräldrarna nu då de är utomlands och båda två jobbar inom sjukvården så det finns medel att tillgå. Bland anant en salva med bivax och massa annat tjosan dosan som funkar super i händerna. Första natten använda jag sink-någonting-salva som ska verka uttorkande och visst sjutton torkade det ut. Jag kunde knappt öppna händerna! Nu känns det däremot bättre. Annars då? Jovars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback