Facebook inaktiverat och det här med att inte alla vill andra människor gott...






Jag tyckte att det var dags. Inte för att jag är less facebook i sig, jag hänger ändå där så sällan. Jag är bara less på folk. Eller folk och folk, jag är förbannat less på de som tror att de är, och utger sig för att vara, änglar men i själva verket är missunnsamma, obehagliga typer som inte vill annat än att stå i rampljuset och få uppmärksamhet oavsett hur många de måste trampa ner längs vägen. Jag menar inte att folk inte ska få stå i rampljuset, för det får de mer än gärna. Ju fler desto roligare. Jag menar bara att vägen dit inte medvetet ska få gå ut över någon annan. Varför vill man göra så? Det är sådana personer jag är less! Jag skiftar mellan att vara spyless och skulle vilja skrika de rakt upp i ansiktet å ena sidan medan jag å andra sidan skulle vilja hjälpa dem. Det borde ju finnas ett lidande bakom beteendet. Sedan har jag svårt att förstå de som frivilligt vill umgås med sådana här människor men de gör det kanske för att de vill hjälpa dem? Tycker i annat fall synd om er också! Obehagligt i dubbel bemärkelse. Obehagliga människor och obehagligt hur starkt jag reagerar! Att jag inaktiverat mitt facebook-konto ändrar ingenting av detta och det har egentligen ingenting med min aggression att göra. Jag kommer förmodligen att aktivera det igen inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback