Tyska google är dåligt!

Jag har ett sådant hejdundrande problem just nu som stör mig nå så kopiöst på. Jag använder Google Chrome som webläsare och den enbente rackaren har fått för sig att jag är tysk så när jag skriver något i webläsar-raden högst upp så blir det automatiskt en sökning på tyska google. Han har väl slagit ihop ett plus ett då jag använder mig av ett tyskt internet och tar för givet att jag vill googla från det tyska google då jag ska söka efter något. NEJ, det vill jag inte! Och fråga mig inte varför men om man söker på bilder på tyska google så kommer det bara upp 8 sidor med 6 bilder på varje sida oavsett vad man söker. Om jag söker på "south africa" så kommer det upp 48 bilder. Som att det bara fanns 48 bilder som är taggade med south africa. Knappast!! Det går självklart att gå in på google.se eller google.com och söka därifrån men det är så enkelt och lätt hänt att jag bara skriver i fältet där uppe, där webadressen står. Det var bara det jag ville säga. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback