Trettondagsafton!

Jag brukar inte fira så speciellt mycket för att det är trettondagsafton men detta år slår nog rekord. Sitter i min rosa onepiece, dricker lite te och gör ingenting. Jag vet att de andra ERASMUS-studenterna som är här (väldigt många av oss har fortfarande inte kommit) festar men jag har valt att inte delta. Jag har till och med gjort så att jag inte ens har meddelat att jag kommit tillbaka enbart för att slippa behöva neka till delta på festerna eller bara behöva vara social. Är inte så sugen just nu och tillbringar hellre tiden på egen hand. Enstörigt, ja, det kanske man kan säga men jag har det hellre så än att sitta och låtsas skratta och ha kul. Vad har ni för er denna kväll? Btw, Luleå vann över Skellefteå. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback