Tillbakablick - Lördag 24e December

Lördag 24e December - Julafton
Julafton!! Jag och Samuel firade två jular på samma dag kan man säga. Först med hans familj i Hortlax med julgrötslunch, julklappsutdelning och allt vad det innebär och sedan vid 2-3 snåret åkte vi upp till Moskosel och min farmor och farfar för att fortsätta firande där med min familj. Allra helst hade vi velat vara med alla hela tiden men ibland får man kompromissa och jag tycker att det blev riktigt bra ändå. Att få komma upp till Moskosel var något som jag hade längtat väldigt mycket efter. Att komma upp dit betyder avkoppling för mig. Inga måsten, bara lugn och ro och man gör precis vad man känner för för stunden. Undebart! Sammanfattningsvis var detta en av de bästa jular hittils och jag ser redan fram emot nästa! Tack alla inblandade för att ni gjorde den så bra som den blev!! All kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback