Tillbaka i Tyskland!

Hej! Nu är jag tillbaka i Tyskland och det innebär att jag återgår till att blogga. Jag kom hit igår efter en halvdag av resande. Flyg från Luleå till Arlanda, ett par timmars väntan, flyg till München, pendeltåg till centralstationen i München, tåg från München till Augsburg och slutligen pendeltåg till vad som skall vara mitt tillfälliga hem. Väl framme var det bara att kasta väskorna för att och bege sig ut efter nå att äta. Det ekade tomt i kylskåpet om man uttrycker det milt. När det sedan var gjort blev det lite skype innan jag slutligen gjorde en tidig kväll. Strax efter 8 gick jag och la mig och vaknade kl 9 i morse. Hade ställt klockan på 6 men den har jag inte hört skymten av. Hojja!

Nu har jag precis ätit mig proppmätt och ska alldeles strax ta tag i plugget. Måste, måste plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback