Swwaaor pao kåmmentaor.

Jag tänkte såhär, att jag skulle svara på en kommentar som jag fick häromdagen angående den snygga bilden på mig själv då jag sov i bilen på väg hem från Bad Staffelstein. För jag tycker att jag ser bra ut på den bilden. Oerhört, snuskigt, ruggigt bra ut. Jag tror att det är vinkeln som kortet är taget från som gör det. Inte för att kommentaren har något med mitt själva utseende på bilden att göra. Jag ville bara påpeka att jag tycker att jag är ruskigt het på just den bilden. Och, såhär lyder kommentaren:
Postat av: Nina

Ser ut som det brukar när du är med på tävlingarna ;)

Som svar vill jag då bara säga; vi gör upp då jag kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback