Söta Elizabeta!

Jag vet inte om jag sa det till er men under tiden jag var hemma så lånade jag ut mitt rum till Elizabeta (hon jag lärde känna då jag nykommit till Tyskland men som redan var klar här och åkte hem redan i Oktober) som var här på en liten nyårsvisit. Synd att jag inte hann träffa henne men vet ni vad gullmänniskan har gjort?! Hon har städat hela stället, frostat av frysen (väldigt välbehövligt för frysfacket var så igenisat att det knappt gick att få in någonting, jag hade tänkt göra det nu då jag kom tillbaka och det var tomt men nu behövs inte det), dessutom har hon köpt med sig godsaker från Kroatien och choklad härifrån Tyskland och lämnat ett fint brev på skrivbordet. Tack så hemskt mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback