Måndag 23e Januari - Last day!

Heeeeeeeeeeeeej!! Det är full rulle här kan jag tala om. Skrev två tentor på förmiddagen och därefter har det varit operation städatillsduintevetvadduheter. Fick hjälp av sötaste Laura som kom och knackade på med en rös rengöringssaker i handen. Jättesnällt eller jättesnällt!! Hon härjade runt som en liten duracellkanin här och gjorde min procedur betydligt snabbare!! Tusen tack till henne! Om en liten stund ska en del av gänget iväg och äta en sista middag och sedan blir det avskedsfest uppe på 19e våningen. Ni lär inte höra av mig så mycket mer innan jag dimper ner i Stockholm imorgon.

Hinner inte skriva så mycket mer än så. Vi hörs så snart jag får möjlighet. Puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback