Kloster Banz

Det är alltså ett kloster som vi har bott på sedan i söndags och det är ju något som jag aldrig hade trott att jag skulle kunna säga. I hela mitt liv. Att jag har bott på ett kloster. Japp! Vi kom i varje fall dit i söndags och inledde med att gå vilse på vårt "hotellrum". Kanske inte exakt så men det var ruskigt stort. Vi har omgivits av en otrolig miljö, ätit tre-rätters varje dag, bowlat, och haft det oförskämt bra för att vara studenter. Trots det är det väldigt skönt att vara tillbaka till vardagslivet igen. Har precis startat en tvättmaskin och sitter ni och pluggar inför veckans tentor. Här kommer lite bilder från vår vistelse på Kloster Banz.





Mitt och Barbaras rum
.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback