Hawaiian Party

Jag tog mig i kragen och pallrade mig upp till 19e våningen där Juliette och Stefania hade sitt (försenade) gemensamma födelsedagsparty signerat Hawaiian Party. Jag kom dit outklädd i svart kavaj och jeans så det första jag får är en partygirlang hängandes runt halsen. Haha, ja vad ska man säga. Hade jag inte varit nykter så hade jag säkert uppskattat det mer, en sådan fest var det. Och ju fullare folket blev desto jobbigare blev det att vara kvar. Dessutom spelades musik som inte alls föll mig i smaken men det kändes lite som en plikt att i varje fall vara där en liten stund. Drygt en timme höll jag ut innan jag senare gick ner och la mig, utan partygirlangen. Den fick stanna kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback