Handbollsderby


Kom precis tillbaka till Lechbrücke efter att ha spenderat eftermiddagen på biblioteket med Darja, Istvan och Luis. Ska äta lite innan jag hevar mig iväg till Istvan där det vankas handbollsderby mellan Ungern och Spanien. Istvan vs. Luis. Kan bli en intressant match att följa, om inte annat deras njäbbande mot varandra. Självklart hejjar jag på Ungern med Istvan. Luis är alldeles för självsäker för att få medhåll plus att Istvan och jag har en liten pakt, vi stöttar och hejjar på varandras små länder. Nu måste vi bara se till att Sverige och Ungern inte möts, då kan det bli en skakig stämning. Haha!



En bild från då Istvan, Luis och jag var och härjade i CityGaleri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback