Fredag 20e Januari

Hej på er! Vad har ni för er? Jag har börjat lite smått att tömma rummet men nu ska jag återgå till plugget. Är ju två tentor kvar. Det bästa med denna dag är att jag fullgjort allt som skall göras innan hemresan, förutom städningen och tentorna då. Det är fredag idag förresten.. Jag har ingen direkt dagsuppfattning, det är ingen skillnad på helg och veckodag utan enbart konstant pluggande. Så kommer det även att vara denna helg och förmodligen även de kommande helgerna då jag redan ligger efter i schemat från Luleå. Tyvärr kan jag inte göra så mycket mer än jag redan gör men förhoppnignsvis kommer det att gå bra ändå.

Så, det var väl ungefär bara det jag ville säga. Hoppas ni gillade min fina bild som jag publicerade i inlägget nedan. Det är min gåva till er denna fredagseftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback