Fredag 13e Januari

Hejhej! Jag är lite sliten. Vaknade i morse och kände mig blåslagen. Hade ont i hela kroppen utan att veta varför, undrar om det är något virus som spökar för jag känner mig inte kry. På det har jag även gjort en tenta idag, den andra på två dagar. Nu är det det en hel veckas uppehåll innan jag skriver nästa och sedan två till måndagen därpå innan jag sedan kommer flygandes. Justja, en muntlig tenta har jag också, på måndag. Det kommer att gå finfint. Därefter har jag håvat in 35 högskolepoäng och ska sedan skriva de sista 6 ifrån Luleå den 1a februari.

Plugg, plugg, enbart plugg. Och från den dagen jag landar i Sverige är det examensarbete som gäller. Då har ni fått en liten uppdatering om hur mitt liv ser ut framöver. Nergrävd i böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback