"Away from keyboard"-dag



Söt bild, även fast jag inte är så överförtjust i katter. Men såhär ligger det till, jag ska åka hem idag. Till Sverige. Till Piteå. Till min älskling Samuel. Till min underbara familj. Till mina fantastiska vänner. Tillbaka till Luleå Tekniska Universitet. Tillbaka till vardagslivet. Hem.

Att jag kommer att vara på resande fot hela dagen och kommer inte att landa hemma i Piteå förrän efter 23-snåret innebär att jag inte är den lättaste att nå via internet. Landar på Arlanda vid 15-tiden och ska då göra en liten avstickare in till huvudstaden för att hälsa på min älskade B2 några timmar och avnjuta en förhoppnignsvis utsökt middag med henne innan jag senare flyger vidare senare på kvällen. Så vi hörs imorgon istället. Ha det så bra så länge!! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback