Avskedskväll

Nu vill jag bara säga god natt och hej då Augsburg. Det i sig svider inte märkvärt i hjärtat men vad som däremot börjar gå upp för mig är att alla de fantastiska människor som jag träffat här kommer jag inte att få träffa på ett tag. Men att vi ska träffas, det är säkert! Kanske inte alla, men garanterat några av dem! Vet ni vad de gullhjärtana har gjort?? De har klippt ihop en film till mig från min tid här i Augsburg och det var snudd på att jag fick en tår i ögat i slutet då slutbilden var på mig från Oktoberfest och med texten "Für immer!", vilket betyder "för alltid" på svenska. Nu är det dock dags för mig att natta mig lite, om inte alltför många timmar (närmare 3) så ringer alarmet och det är dags att stiga upp för att ha gemensak frukost hos Laura. Här får ni några av de drygt 300 bilder som togs ikväll.




Kindergarten!



Aiste fyller år!!



Center of attention!


Såhär ledsna var Maxim och Pierre över at tjag åker hem.



Ryska giftshots!

Sedan fortgick kvällen men jag kan inte lägga upp alla bilder nu, det är alldeles för många! Jag får återkomma helt enkelt! Sov gott, såhär halv fyra på morgonen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback