Lägenheten

Hej på er! Hur har ni det hemma i Sverige? Här i Augsburg är det bra, jag lever och frodas. Städade lägenheten ut och in igår och bara köket tog nästan 1.5 timme, och då ser ni där nere hur stort det är. Badrumskaklet vet jag dock inte vad jag ska göra åt, det är svart mellan kakelplattorna men det går inte bort. Alternativet är väl om jag river ut hela skiten men det tror jag inte att min hyresvärd skulle uppskatta. Tog lite fler bilder idag men jag har glömt att föra över dem till datorn och nu har jag inte sladden med mig (sitter på ett internetcafé). Då ska jag även visa er utsikten från 19e våningen. Den är ganska fin på kvällen då det mörknat. Kolla in senare, då ska jag berätta vad som kan hända om man inte är så bekant om vad som gäller i staden man vistas i. Hojja!
Jag bor på tionde våningen och ser en ganska bra bit ut över den östra delen av staden.
Rummet efter ett års städande.
Pannorna jag har köpt
Mitt fina kort på mig, Olivia och Pepita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback