Shopping i Luleå

Jag lever! Har varit i Kopparnäs hela dagen och bara tagit det lugnt. Igår var jag och Sara på stan i Luleå och jag slog rekord i uthållighet. Vi åkte vid tio på morgonen och höll ut till nästan fyra. Tror aldrig att jag har gått på stan så länge någon gång tidigare. Det blev inte så jättemånga köp för min del men det blev ändå några. Bland annat ett nytt fodral till mina solglajjor. Det och ett par skor som jag inte kunde låta bli även fast jag tyckte att de var lite väl dyra. Ångrar mig inte för fem öre! Köpte även lite andra småsaker så som bomullspaddar, tvättpåse osv. Visar skorna lite senare. Ska gå och sätta in en popcorn-påse i micron nu!
På Klarsynt gick det att köpa Ray Ban-fodral för ynka 75 kronor. Väldigt trevlig personal!
Inte helt oväntat åt vi lunch på MAX där vi skänkte pengar till barnen i Afrika.
De bruna är ett av de två paren som jag köpte för en månad sedan ungefär.
Någons garagevägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback