Party all over!

Det verkar vara en salig blandning av människor som jag kommer att läsa med i höst. Korta, långa, tjocka, smala, ja rubbet! Alla verkar väldigt trevliga och första intrycket var positivt, kul att träffa nya människor! Ikväll har jag dock ett litet problem. Vid fem ska alla erasmus-studenter mötas upp och ha en fest på en irländsk pub inne i centrum - men det är även Elisabetas avskedsfest här på 19e våningen och jag vill inte missa något av det... Därför tänkte jag som så att jag först går till puben och hänger där någon timme och sedan vid nio-tiden rör jag mig mot Lechbrücke och umgås med det gänget här. Låter det som en jättedum idé?

Såhär såg jag i varje fall ut då jag begav mig i morse.





Har bara en liten spegel i toaletten så jag har aldrig någon aning om hur jag ser ut då jag lämnar rummet. Det är först då jag kliver in i hissen som jag blir vettskrämd och håller på att flyga baklänges. H E     H E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback