Till IKEA!

Idag efter skolan ska jag åka med Luis till IKEA här i Augsburg och storhandla. Hade jag haft en större frys så hade jag köpt upp hela deras lager på köttbullar men det får räcka med några paket bara. Har sedan erbjudit mig att stå för middagen och då får det bli köttbullar och pasta. Funderade på om jag skulle anstränga mig lite och göra potatismos men jag tror jag struntar i det. Dock köpte vi sju kilo potatis igår (7 kilo för 15 SEK så vi köpte och delade) så jag har ju om jag får ett infall. Det är ju faktiskt riktigt gott med hemmagjort potatismos (pulvermos borde förbjudas, fy vad äckligt!). Jaja, vi får se hur jag gör. Har i varje fall en lång lista på saker som ska inhandlas. Återkommer senare ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback