Torsdag 29e September - Augsburg

Hej på er! Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag kan fortfarande inte sova ordentligt. Vaknar flera gånger i timmen och är sjöblöt i svett. Usch!

Har varit vaken i några timmar nu och har ägnat dem åt att duscha i en timme, ätit frukost i en och därefter fortsatt mitt letande på vilka kurser jag ska läsa. Har lite svårt för att bestämma mig. Vet inte om det hänger ihop med den dåliga sömnen men jag äter som en flodhäst nu och har så gjort de senaste dagarna. Idag blev det tre knäckemackor med schwartzwaldskinka och tomater plus en stor tallrik med youghurt, jordgubbssylt och banan och sedan en tekopp på det. Ändå känner jag mig knappt mätt. Wierd. Jaja, ska fortsätta vara lite produktiv innan jag ger mig av. Har en del ärenden efter skolan som jag ska ta itu med så det blir en vända på stan. Återkommer då jag återkommer! Sköt om er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback