Torsdag 22a September - Augsburg

God morgon! Igår hände inte så mycket mer än att jag gick upp och sa hej till folket och sedan gick ner igen odh läste igenom en artikel som hör till Luleå-kursen. Det tog sin tid men då klockan slog tolv var jag äntligen klar och kunde tillåta mig att släcka lampan.

Nu har jag ganska precis stigit upp och känner mig halvt överkörd. Vekling! Om en timme ska jag till skolan, då börjar Introduktionsprogrammet där vi ska få lära oss allt som vi ska behöva veta inför våran tid här i Augsburg. Vi som redan har läst två veckor har skaffat oss (i varje fall jag) eget kött på benen och redan gjort det mesta som skall göras. Kvar är bara att välja kurser som skall presenteras under dessa dagar och sedan skall vi få våra terminskort och registrera oss. Krävs för att få uppehållstillstånd till att vara här i mer än tre månader. MM, men nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback