Torsdag 15e September - Augsburg

Var precis på väg att ta på mig skorna och gå ut härifrån då jag insåg att det är inte förrän kvart över ett och inte kvart över tolv som jag skulle möta upp Stefania för att gå till skolan. Jaha, läsa en timme då. Har ägnat morgonen åt att diska klart allt. Började igår morse men det var så mycket och köket är så litet så jag fick göra klart resten idag. Känns väldigt skönt att ha det bortgjort men nu känner jag att jag aldrig mer vill diska igen. Har även skurat golvet. Det blir så fort skräpigt överallt då ytan är så liten. Det gör ju i och för sig att det inte tar så lång tid att rengöra. Efter skolan ska jag och försöka öppna ett bankkonto. Det sägs att man ska behöva ett tyskt telefonnummer för detta men det tycker jag bara låter konstigt. Ska i varje fall höra vad de säger. Ska även gå förbi matbutiken och köpa lite småsaker. Vill ha honung nu då jag har en stor kopp och en vattenkokare :)


Tills vidare får ni en bild på mina snygga ben. Bilden är från i söndags då det var stekhett ute, idag är det tyvärr inte lika varmt så det är långbyxor som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback