Söndag 18e September - Regn!

Halloj! Är ni bakis idag? Det är då inte jag! Jag tog med mig en vinflaska då jag gick upp igår men det blev inte ens ett helt vinglas för min del. Resten bjöd jag bort. Kan tyckas generöst men en vinflska här kostar inte mer än 20-30 kronor. Självklart finns det dyrare men det tjänar ju inget till då det finns billiga som smakar bra. Jag har suttit inne hela morgonen och planerar att fortsätta med det då det regnar och är dålig väder ute. Det är första dagen med regn sedan jag kom hit. Planerna var att vi skulle åka till sjön idag igen och spela volleyboll men de planerna är inställda. Istället ska jag försöka läsa lite. Har blivit lite för lite av den varan sedan jag fick eget internet och möjligheten till skype när jag vill. Vad ska ni ha för er denna söndag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback