OKTOBERFEST

Ni som har mig som vän på facebook har kanske listat ut vart jag har varit idag men för er som inte visste så är det i München vi har varit, på OKTOBERFEST!! Galet urkul! Alla som vill uppleva något utöver det vanliga borde besöka Oktoberfest, jag lovar att ingen kommer att bli besviken!! Det var skolan som hade anordnat allt för oss ERASMUS-studenter; reserverat bord, bokat resa, allting. Om det inte vore nog så stod de även för hela kalaset. Mat, dryck, resan dit och tillbaka. Allt! Tack snälla, jag kommer aldrig att glömma den här dagen!  Har hur många bilder som helst men jag får ta det lite eftersom. Kan bli lite tradigt att lägga upp 200 bilder i ett inlägg. Här får ni fyra iaf =)



Alice, jag och Miriam. De två tillhör SWOP-teamet som är ansvariga för vårat introduktionstid här. Ungefär som Nollning på svenska universitet.



Stencool med solbrillor!



Jag och Fluppy. Han försvann tyvärr senare under kvällen, ingen vet vart men det är bara att hoppas inte har hamnat i fel sällskap. Ska visa mer av Fluppy senare. Haha!





Jag köpte glass. Därefter gick 14 andra och köpte glass.



Tillbaka i Augsburg var jag så hungrig så då blev det mat på Burger King. Saknar MAX!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback