Ny väska!

Heeeeeeeej!! Allt bra med er? Jag är nu hemma från skolan och har precis gjort mig en stor kopp med varmvatten och honung. Mums! Ska alldeles strax ta tag i att försöka göra lite mat men innan det tänkte jag berätta vad jag har haft för mig idag. Jag har spenderat pengar. Yes! Har köpt en portföljaktig väska som jag är lite smått förälskad i. Har alltid velat ha en röd men då hade det blivit ungefär 3 tusenlappar dyrare så jag låter den röda vänta ett tag. Istället blev det en svart och den är absolut inte ful bara för det. Jag gillar den väldigt mycket utseendemässigt och storleksmässigt är den perfekt. Det tackar vi för. Det fanns hur många fina väskor som helst men jag valde till slut denna.



Min dator passar in perfekt. Precis vad jag ville!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback