Myskväll med Ida

Jag känner mig mycket piggare idag än igår men jag tog ändå beslutet att inte följa med resten av gänget ut och dansa. Känner inget tagg på party så då stannar jag hemma istället så att jag inte blir sjuk igen. Gick förbi Aldi på vägen hem och införskaffade allt som jag var sugen på och kör all in på myskväll. Måste äta upp mig lite för jag tror kläderna har blivit lite större sedan jag kom hit. Vet inte vad mina näringskunniga vänner säger om att äta upp sig med hjälp godis och snask istället för att äta näringsrik mat men jag köpte även korv också. Så imorgon ska jag äta korv! Kanske inte så näringsrikt men det är riktig mat iaf =)



Sitter nu och äter godis och lyssnar på hockey på web-radion, Luleå mot Växjö. Luleå leder med 2-0, wohowe!!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sitter,eller ligger i kojan och lyssnar hockey på radion.Bruno skäller en älgko i skogen.

2011-09-15 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback