Murdock

Hey bloggreaders! Allt väl? Jag är trött! Å fy vad jag är trött! Det blev en lång kväll igår och väldigt få timmars sömn då jag var tvungen att stiga upp och gå in till stan för att fixa en banköverföring (90 euro för terminskortet).

Igår då... Murdock (irländsk pub), 19e våningen, Mo Town, sängen. Ungefär sådär skulle man kunna sammanfatta kvällen (och natten) igår. En väldigt trevlig kväll för övrigt. Här kommer en del bilder, måste snabba mig lite så jag hinner det jag ska innan jag måste traska bort till skolan.



Temat var black and white, så jag körde all in.





Barchefen ville vara med på kort med mig och som tack fick jag en hatt :)



Två väldigt trevliga, spanska tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback