Maria Montazami?

Snart vet jag inte vilket språk jag tänker på. Tyska, engelska eller svenska. Och så en släng spanska och franska pådet. Lite som Maria Montazami men då har hon ändå bara två språk i huvudet. Jag tar in information på antingen tyska eller engelska men även franska och spanska då det är en hel del fransoser/fransyskor och spanjorer/spanjorskor här och sedan översätter jag det till antingen engelska eller svenska och ska sedan svara genom att översätta från svenska till engelska eller tyska. Huvudet får sig så det tiger emellanåt. Skillnaden mellan mig och Montazami är väl toffsarna och hårfärgen men ju mer språk som blandas in ju mer lik henne känner jag mig iq-mässigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback