Lördag kväll 3e September

Det är några lördagar sedan (och helger också för den delen) som jag drack alkohol men ikväll tänkte jag dricka en cider eller två. Nej, det där var ett skämt - cider är bara för tjejer höll jag på att säga, men jag menade fjollor. Curry ta åt dig lite då du läser det här och snabba dig hit. Vi väntar på dig! Själv dricker jag bara Captain Morgan, som det champion jag är. Har lagt den i frysen på snabbkylning innan vi ger oss av till Sara och Mats där festen går av stapeln. Mats fyller år och det om något är en anledning att fira. Sedan är det sista lördagen som jag är i Sverige för en oviss tid framöver, även det ger en en anledning att fira. Alla är överlyckliga!
I skrivande stund är vi (jag och Samuel) i Koppparnäs och tar hand om hundarna då både mamma och pappa är borta men vi ska alldeles strax hoppa på cyklarna och dra iväg. Har kabeln till kameran kvar i lägenheten så ni får se bilderna från dagen imorgon istället. Haha, vissa vet jag inte ens om jag vill visa. Jaja, ha en kul alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback