Lördag 17e September - Augsburg

Vi åkte en bit bort längs älven till den lilla sjön och där har vi spenderat hela eftermiddagen. Det var väldigt mysigt men jag kunde inte förstå hur det var så många som kunde bada. Dels var det inte så jättevarmt, inte ens 25 grader och sedan var vattnet grönt. Det hör man ju att det inte är hälsosamt. På hemvägen gjorde vi ett stopp på Real för att handla mat och jag undrar vilket matvaruhus serverar alkohol?? Haha, de stod och serverade Jägermeister och man fick prova olika varianter; med apelsinjuice, Coca Cola eller rent som det är. Den som ville fick även prova alla varianter, alltså 9 cl jäger bara sådär. Tyskar... Haha!













Jag valde med Cola men det smakade bajs så den fick vara. Nu är det party uppe på 19e våningen och jag tänkte gå dit och hänga lite men sedan tackar jag nog för mig för denna lördagen. Är inte alls partysugen och absolut inte sugen på att dra ut och dansa. Ska istället stanna här och jag vet inte, antingen hänga med de som inte går ut eller så gå och lägga mig. Det sistnämnda tycker jag låter mest lockande. Ska hoppa i duschen nu och försöka göra sig lite lik en människa. Ha så kul ikväll vad ni än tar er till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback