Jag har ju internet!!

Kom på att om jag kan blogga så kan jag ju även göra andra saker som man kan göra på internet. Till exempel som att se Idol. Har inte sett ett enda program sedan det började och det är inte okej. Vet ju aldrig när jag blir av med det så jag får ju passa på. Plus att jag är heelt slut efter flera timmars vandrande utan att vara helt frisk. Affärerna har öppet lite längre på torsdagar så jag ska gå ner till Aldi lite senare och köpa sängkläder. Eller så går jag på andra sidan älven/kanalen som rinner här nedanför där jag bor. Återkommer senare om hur det gick. Då ska jag även visa hur här ser ut.
UPDATE: Tydligen kan man inte se Idol utanför Sverige. Väldigt kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att jag är sjukt imponerad av dig! Själv skulle jag aldrig någonsin våga flytta helt själv till ett annat land. Du inspirerar mig verkligen. Önskar dig allt gott och hoppas att det ska gå bra för dig där borta!

2011-09-08 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback