Intermediate Macroeconomics

Innan jag åkte ner till Tyskland så skrev jag en tenta på LTU, läs det här inlägget så förstår ni. Tror ni fasen inte att jag på något vänster klarade den ändå. Kan inte se hur mycket poäng jag fick och vad jag fick poäng på men jag har fått upp på Studentwebben att jag klarade den. Förstår ingenting för det gick verkligen superdåligt! Det var en sådan tenta där det inte kändes som att han som gjort den ville att vi skulle klara den. Nu vill jag nästan skriva den igen bara för att jag vet att jag kan så mycket bättre än ett G i den kursen (som vanligt kan man som bäst bara få VG, inte MVG som på grundskolan). Hur som helst så gör det mig glad för nu kan jag släppa den ur huvudet, om jag nu vill. Skulle bara säga det! Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Grattis.

2011-09-14 @ 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback