Hej lördag!

Lördag morgon! Det blev en tidig kväll igår, till och med tidigare än vad vi gått och lagt oss på vardagarna i veckan. Kvällen utspelade sig i Jävrebodarna där vi blev bjudna på god, grillad mat och sedan trängdes vi i soffan framför en film. Jag kan tyvärr inte säga så mycket om filmen då jag sov igenom största delen men tydligen ska den inte ha varit så bra - Neighbour for sale hette den. I skrivande stund trycker jag i mig frukost samtidigt som jag gör ett försök i att få mig sjäv att se mänsklig ut. Om en pytteliten stund ska jag möta upp Sara för att sedan göra en heldag på Luleå stads gator. Häng med på twitter!
Filmjölk, hallon och linfrön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback