Har vi gått skilda vägar?

Min mage måste tro att jag och den har gjort slut för jag har inte ägnat den mer än nödvändig tid sedan jag landade i Tyskland. Jag säger inte att jag inte vill äta, för det vill jag, men jag äcklas så oerhöört då jag går runt i matbutiken! Nu har jag dock lärt mig några saker som jag gillar, korvarna och äggen så jag ska inhandla det nästa gång jag går ner till Aldi. Måste även införskaffa salt och lite kryddor, det gör alltid susen vid matlagning.

 

Till er som ska komma ner; förbered er på att jag kommer att vilja ha ett gäng med matvaror. Är supersugen på mannagrynsgröt. Vet inte varför men jag längtar till det så det måste någon komma med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback