God natt och sov gott!

Sådär ja, 200 gram choklad och 150 gram chips. På en tisdag! Måste ju bygga upp så att jag klarar den stränga hösten och vintern. Nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig. Imorgon är det onsdag och sista dagen på intensivkursen i tyska. Då har jag även varit här i Tyskland i två hela veckor. På torsdag börjar introduktionsprogrammet där vi bland annat ska välja vilka kurser vi ska läsa. Har bara valt institution än så länge vilket jag gjorde då jag sökte till skolan. Tog inte kameran med mig idag så jag har inte så mycket till bilder att visa. Inte för att det är så mycket att se i vanliga fall heller men strunt i det. Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback