God natt finisar!

Nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen så att jag förhoppningsvis är pigg och utvilad imorgon för då, ja då ska vi ut på äventyr! Jag kan avslöja att vi ska till en annan stad, gissa vilken? ;)

Hoppas bara att denna natt inte blir lika jobbig som natten till idag, var länge sedan jag sov så dålig. Känner inte att jag har någon feber nu så det är ju bra. Bara halsen som ska bli bättre då. Vi hörs imorgon mina kära vänner! Sov så gott!



Jag kanske ser glad ut men jag saknar er där hemma så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag saknar dig med, kändes lite fel att vi hade middag utan dig men du vet att vi nog kommer att göra om det när du kommer hem, då du!!!!

2011-09-27 @ 17:40:36
Postat av: Anonym

och jag saknar dig gaaaalet mycket!!

2011-09-28 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback