God morgon!

Gårdagens bästa: Jag spelade poker mot sju killar och vann hela skiten!! Haha, det var förvånade men imponerade killar som fick se sig besegrade av lilla mig! Jag hade en egen hejja-klack igenom hela spelet i form av tjejerna som inte har spelat poker i hela sitt liv men varje gång jag tog hem ett spel så fick jag applåder. Jag blev dessutom stormrik på cupen med den stora vinsten på hela 10 euro, så nu behöver ni inte oroa er över att jag kommer att klara mig finansiellt hela hösten. Höhö. Kommer snart upp fler bilder från kvällen och gårdagen, ska bara göra mig nå mat för jag är hungrig!



Jag och Istvan, han kom tvåa men var lika glad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback