Framme!

Efter en hel dags farande är jag äntligen framme i Augsburg. Det har varit en helvetesresa som inte är från denna värld. Tur att min flygrädda mamma inte var med, säger jag bara. Det var så skakigt då vi flög från Luleå till Stockholm så att piloten sa ut i högtalarna att alla var tvungna att spänna fast sig och att han var tvungen att gå ner en bit för det var för dåligt väder. Till råga på allt så har jag bara blivit sjukare. Fick ont i halsen i måndags och det har bara blivit värre sedan dess och nu har jag fått huvudvärk också. Yes! Resan från Stockholm till Tyskland var inte så mycket bättre men då sov jag mest bara. Satt ensam längst bak och till en början försökte jag plugga men ögonen ville inte vara med. Nu sitter jag nere i lobbyn på hotellets internet och dricker te men honung. Ska alldeles strax gå upp, ta en alvedon och sedan sova. Duscha ska jag också göra. Imorgon ska jag försöka få tag på min lägenhet och sedan lära känna staden lite. Sköt om er så länge!
Bytte bakgrundsbild. Och min middag, Plopp. Gissa förresten vart jag åt lunch? Tredje gången på sju dagar men nu kommer det dröja flera månader innan jag får äta där igen så jag var ju tvungen att passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback