Första hemläxan!

Första hemläxan avklarad. Det är inte alls avancerat, även fast det var år sedan jag läste tyska så har jag det ganska lätt. Idag sa hon att jag hade perfekt uttal. Stolt! Bara att plugga vidare!

En annan sak jag har checkat av idag är att äta på Mc Donalds. Är inte alls förtjust i det stället men nu blev det så idag. För ca 50 kr får du ett meal och då är det inte bara hamburgare, pommes och dricka utan du får även nuggets. Du slipper med andra ord beslutsångesten mellan burgare eller nuggets. Därutöver har det inte hänt så mycket mer idag än att vi efter lektionen vandrade runt i City Galerie för att kolla in lite. Är fortfarande väldigt mycket ställen som jag inte har varit på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback