Flamenco

Igår kväll var jag upp en sväng på 19e våningen och sa hej till mina partyglada klasskamrater. Kvällen till ära blev det flamenco-uppvisning direkt från Spanien. Jag hade tidigare under dagen halvt lovat att hon skulle få lära mig men jag var så trött och kände mig så sliten så det fick räcka med att jag satt på sidan och tittade på istället. Som tur var fanns det gott om tjejer som ville ta min plats.









Vi andra satt på sidan om och tittade fascinerat på.



Tydligen viktigt med mycket kajal och rött läppstift då man dansar. Haha, har vi något liknande i Sverige?? Jag känner mig allt sämre på sveriges kultur för var dag som går här. Köttbullar från IKEA, så långt har jag hittils sträckt mig men sedan tog det stopp. Haha, skämmes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback