Effektiv morgon!

Hej! God morgon till er som nyligen har stigit upp! Själv har jag varit vaken i över tre timmar och har gjort både det ena och det andra sedan jag steg upp. Vaknade före väckarklockan strax efter kl 6 (bra gjort!) och tog kort på soluppgången. Haha, fråga mig inte varför! Därefter blev det en uppiggande dusch innan jag gick ner till tvättstugan och satte igång två maskiner.


I skrivande stund sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan hänga dem och sedan ska jag försöka plugga lite. Ni får inte tycka att jag är tråkig nu, men jag har valt att inte följa med de andra till München och gå på Oktoberfest idag. Jag kände mig mer än nöjd efter tisdagen och vill försöka bli frisk istället.

Utöver det redan nämnda så har jag även ätit en rejäl frukost bestående av havregrynsgröt och två hårdbrödmackor och mintte så nu är jag laddad inför denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback