Augsburg

Det känns lite annorlunda att gå omkring helt ensam i ett främmande land men jag klarar mig. Hittills har jag bara positiva åsikter om Augsburg som verkar vara en trevlig och gemytlig stad. På pappret är den inte alltför stor men jag har ännu inte fått grepp om den. Så visst är den tillräckligt stor för mig, alla gånger! Just nu sitter jag och tjuvanvänder någons internet men jag har för avsikt att använda mitt eget så snart som möjligt. Tyvärr verkar det dock ta minst en vecka så vi får se hur jag ordnar upp det här. Sedan måste jag kolla upp hur jag ska sova inatt. Det finns nämligen inga sängkläder i rummet och jag är inte så sugen på att sova direkt på madrassen. Aldrig i livet!

Kommentarer
Postat av: maria lindgren

Hej va fint det ser ut! Hur gick det i natt fick du några sängkläder!!Kram mamma

2011-09-09 @ 12:51:02
Postat av: Anonym

Hallå! Kolla på googlemaps, ser att 45 an passerar Augsburg.Då är de ju enkelt att beskriva vägen för farmor och farfar.Be dom köra till Arvidsjaur och sen bara fortsätta rakt fram!!:) Hoppas de går bra..kram

2011-09-09 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback