Är man dum i huvudet så får kroppen lida!


Det får man väl ändå säga är dagens sanning. Hittade sura remmar igår då vi var på stan och blev alldeles till mig av lycka. Har letat efter sura godisar med ljus och lykta men har alltid slutat med att det blivit choklad istället. Inget ont om choklad, absolut inte, men jag har blivit lite less på det bara. Trust me, det går! Hur som, har ätit upp nästan alla remmarna nu och det har resulterat till att jag har fått jätteont på tungan!! Haha, dumhuvve! I sverige så var det aldrig något problem för då åt jag sura godisar flera dagar i veckan så jag var väl van. Jaja, bara att bita i det sura äpplet! För det kommer ju säkert att göra hela saken bättre....




De röda med jordgubbssmak är helt slut och de med cola-smak är det inte mycket kvar av. Fuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback