1 år i Tyskland istället för fem månader??

Tre veckor sedan jag vinkades av på flygplatsen och tog mitt pick och pack och stack till Tyskland. De två senaste veckorna har sprunigt iväg lite fortare än den första och fortsätter det såhär så kommer jag inte att hinna med innan jag är hemma i Piteå igen.

Dock fick jag ett erbjudande idag från universitetet här i Augsburg, de frågade om jag ville stanna en termin till och ta min examen här. Det hade jag gärna gjort om det inte vore för att min vår redan är fullsmockad. Hade jag fått veta det tidigare så hade situationen varit lite annorlunda men som det känns nu så nöjer jag mig efter en termin för den här gången.


Idag har jag tänkt att göra en tidigare kväll. Har ingen direkt anledning förutom att jag är trött och vill sova i hopp om att någon gång bli frisk. Imorgon är vår sista dag på Introduktionsprogrammet och sedan är vi lediga fram till tisdag då lektionerna börjar. Jag tycker att vi avslutar den här dagen med lite Nemi! God natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback