Vickys födelsedagsfest!


Det sket sig med Beer Garden så istället kom två av mina klasskompisar hit (till mitt rum) och vi satt och surrade innan vi gick upp. Väl uppe så var festen redan i full gång och alla var redigt fulla. Det gjorde att ingen la märke till min röda nagel, men strunt i det. Jag själv höll mig på mattan och gick ner till mitt rum igen en dryg timme senare då hela gänget drog ut på krogen. Kändes som det mest lockande alternativet.

Vaknade för tre timmar sedan och har sedan dess skypat med Samuel. Vette tusan vad jag ska göra resten av dagen men det vore bra om jag pluggade åtminstone en liten stund. Affärerna är som bekant stängda både idag och imorgon men det gör då inte mig någonting. Hur som, vi får se. Vad ska ni göra denna söndag? Svara i kommentarsfältet vettja!





Jag och födelsedagsbarnet



Beau, Laura och jag

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hallå! Morsan har ridit i regnet.Jag kokar älgsida och ska äta blöta.Morsan och mormor ska på ÖB och fynda...

2011-10-02 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback