Världens längsta vecka.

Jag trodde att de föregående veckorna gått långsamt ur perspektivet vara-ifrån-nära-och-kära men denna vecka tar fasiken första pris! Har lagt ner åtskilliga timmar åt att strukturera en plan för att få detta att kännas gå fortare men har bevisligen misslyckats totalt. Förhoppningsvis kliver de resterande dagarna av veckan ur de långasamma dagarnas fotspår och ökar hastigheten. Något som är menat som understöd för detta är planeringen jag lagt upp och den ser ut enligt följande:

Fredag:
Inga föreläsningar/lektioner
14.00 Träff med en av de 92 olika grupperna jag har projekt med.
19.30 Teater
21.00 Halloween Party

Lördag:
0700 Tåg till Nürnberg där jag kommer att spendera dagen på detta ställe. Ja, ni tillåts vara avundsjuka.
Någon gång på kvällen tar jag tåget hem för att sedan sova gott i min osköna säng.

Söndag:
Söndagsmotion med Juliette och Dedele.


Måndag:
Inga lektioner, skall spendera tiden på grupparbeten och projekt så att jag sedan får så mycket tid som möjligt över då Samuel kommer hit. Igår var det sju veckor sedan jag fick krama och pussa på honom sist så när än måndagskvällen kommer och Samuel är här så kommer den inte en minut för tidigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback