Häng och fotboll vid sjön

Hej på er! Det blev ett ryck idag igen. Denna gång får att åka bort till sjön för att hänga, lira lite fotboll, njuta av det fina vädret och våran sista day off innan skolan börjar. Det har varit drygt 25 grader i skuggan idag så det har nästan varit lite fööör varmt i solen. Hade shorts och linne på mig men var näst intill tvungen att gå och sätta mig i skuggan. Den 3e oktober, ska inte klaga!


Med andra ord blev det aldrig att gå ner på stan, så jag har ingen aning om de gjorde något speciellt för att fira sin nationaldag. Kan i alla fall säga att väldigt många var borta vid sjön för att slå av nationaldagen på gammalt hederligt slapparvis. Like it!




Gabi råkade cykla förbi och hade sin systers hund med sig och som jag fick mysa lite med.





Sommarvärme!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback